به گزارش “ورزش سه”، تمرینات ملوان برای دیدار حساس مقابل نساجی در جریان است و در آخرین جلسه تمرینی این تیم سه دروازه‌بان مدعی این تیم تمرینات جدی را پشت سرگذاشتند. ملوان با در اختیار داشتن حبیب فرعباسی باتجربه و آماده، علیرضا جعفرپور پدیده فصل گذشته و افشار صداقت با انگیزه یکی از بهترین اسکوادهای […]

به گزارش “ورزش سه”، تمرینات ملوان برای دیدار حساس مقابل نساجی در جریان است و در آخرین جلسه تمرینی این تیم سه دروازه‌بان مدعی این تیم تمرینات جدی را پشت سرگذاشتند.

ملوان با در اختیار داشتن حبیب فرعباسی باتجربه و آماده، علیرضا جعفرپور پدیده فصل گذشته و افشار صداقت با انگیزه یکی از بهترین اسکوادهای گلری را در اختیار دارد.

ملوان ستاره‌های شوت‌زنی دارد که در جریان تمرینات به خوبی می‌توانند گلرهای این تیم را به چالش بکشند و در تصویری از تمرین این تیم، امید نورافکن و دیگر بازیکنان ملوان در حالت آماده به شوت‌زنی قرار دارند و گلرها به نوبت درون دروازه قرار می‌گیرند تا ضربات را مهار کنند.

افشار صداقت، گلرجوان فصل گذشته ملوان که در نیم فصل نخست به فوتبال ایران معرفی شد و بدون توجه به شرایطی که در فصل جاری دارد، با انگیزه بالایی به تمرینات خود ادامه می‌دهد و در این صحنه شوت سنگین امید نورافکن را با شیرجه درازکش مهار کرد.

2089770

صداقت فصل گذشته ۱۱ بازی برای ملوان انجام داد و با ۶ کلین‌شیت آمار جالب توجی در اولین حضور لیگ برتری خود داشت، رقابت در بین گلرهای ملوان باعث شده تا فرعباسی در فرم ایده‌آل قرار بگیرد و یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود را پشت سر بگذارد و علیرضا جعفرپور به همراه افشار صداقت در انتظار فرصتی برای ارائه توانایی‌های خود باقی بمانند.

منبع